Body Scrub

Jag har äntligen kommit fram till hur jag ska göra med skolan just nu. Jag ska ge den ena matte kursen jag redan börjat ett försök, och sedan ska jag hoppa båda de andra kurserna och göra engelskan istället. Och samtidigt ska jag självklart söka jobb, har redan fem ansökningar inne som jag hoppas få napp på. Känns skönt att äntligen ha bestämt sig!

Måste tipsa om en body scrub som jag provade igår, ACO Sence&Care Soft Skin Body Scrub. Den har verkligen små korn i så man känner verkligen hur det skrubbar och tar bort en massa gammal hud och smuts. Jag provade använda den i ansiktet och jag blev len som en bebis stjärt. Helt underbart!



Kommentarer
Johanna

åh den kanske man skulle köpa :) kan vara bra att skrubba sig innan man åker till greklandet :)

2010-09-21 @ 14:50:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0