24 Oktober 2010

Då var det söndag åter igen. Har inte så mycket att uppdatera så jag googlade fram en liten lista från Cosmopolitan. Läs och njut!


Namn: Jenny

Piercingar: 3

Tatueringar: Nej

Längd: 164 cm

Skostorlek: 37

Hårfärg: Rödblond

Fräknar: På sommaren

Motto:

 

Kär? Ja

Önskar du att du bodde någon annanstans? Inte just nu

Tycker du att du är attraktiv? Så jag klarar mig

Dricker du? Det händer

Röker du? Usch nej

Vilket schampo använder du? Tresemmé

Vilken parfym använder du? Lacoste Touch Of Pink, Diesel Fuel for Life, DKNY Be Delicious

Vad är du rädd för? Spindlar

Gillar du att tvätta? Absolut inte

Gillar du berg- och dalbanor? Nej

 

Senaste...

Filmen du hyrde? Dear John

Filmen du köpte? Flickan från Ovan

Låten du hörde: Nån låt på radion i bilen men kommer inte ihåg vilken

Låten du laddade ner? Öhm kommer inte ihåg

Personen du ringde? Victor

Personen som ringde dig? Emma

TV-program du såg? Lyxfällan

Person du tänkte på? Mamma :P

 

Favorit...

Låt: Reamonn - The Only Ones

Sak att göra: Pyssla

Sport: Hockey såklart :)

Dryck: Pepsi Max

Kläder: Leggings är guds gåva till kvinnan!

Film: Många många många filmer

Bil: Subaru

Serie: Arkiv X


Har du någonsin...

Gråtit över en pojke? Ja

Gråtit över en flicka? Det tror jag inte

Ljugit för någon? Ja

Varit i slagsmål? Nej

Blivit arresterad? Inte vad jag vet om

Träffat någon från internet IRL? Japp

 

Antal...

Gånger du varit kär? Inte så många

Gånger ditt hjärta brustit? ...

Hjärtan brustet på grund av dig? Inget får jag hoppas

Tjejer du kysst? Jag kysser inte tjejer

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Mest Stina och Linda

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Det vet jag inte

 

Senaste...

Boken du läste? Början av To Kill A Mockingbird

Personen du fick e-mail av? Facebook

Personen du fick brev av? Polisen :P

Personen du fick sms av? Victor

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Absolut hela familjen var det tusen år sedan, men delar av den i början av sommaren

Saken du köpte? Räknas kattmat som en sak?

 

Vad har du gjort idag? Lagat lite lunchlådor, bakat, handlat och slappat

Brukar du svära mycket? Ibland, men mest mina egna svordomar som bajs och fiskmås

När stiger du upp på morgonen? När jag jobbar kl 6 annars kring 9-10

Vad har du på dig? Leggings och linne

Vad ska du göra ikväll? Se på tv och ta det lugnt

Vad är du allergisk mot? Inget

Var har du ont? Min blåsa på foten

Använder du hårspray När det behövs

Kan du stå på händer? Nej

Håkan Hellström eller The Ark? The Ark

Salt eller socker? Får jag ta båda?

Gillar du ketchup? Absolut!

Är du glad nu? Jodå

Var du glad igår? Det var jag

Vad dansar du till? Musik

Stockholm är... ? Skit

Göteborg är... ? Bäst

Kan du sjunga? Inte för fem öre

Spaghetti eller makaroner? Spaghetti

Land du vill besöka? Nya Zeeland, Frankrike, Kanada igen, och många fler



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0