3 Oktober 2010

Det har varit en ganska lugn helg. Lämnade lille Wolmar hos veterinären i fredags där han blev kastrerad. Så han har fått springa runt med en krage runt halsen hela helgen. I början var det så synd om honom för han sprang in i allt och kunde knappt gå eller ligga ner, men nu har han vant sig.


Har märkt en enda skillnad sen han blev kastrerad och det är att han nu vill ligga i famnen hela tiden. Han har alltid varit jättegosig och vill alltid ligga nära och att man ska klia honom, men han har då alltid velat ligga bredvid en och inte på en. Men idag har jag inte kunnat sätta mig på soffan en enda gång utan att han kommit upp i mitt knä. Så gosigt! Jag hoppas att han fortsätter så. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0