23 Oktober 2010

Riktigt skönt med helg men trots det blev det ingen sovmorgon för mig idag. Det var bara att palla sig upp halv åtta, ta på sig kläderna, gå ut i regnet och promenera iväg till högskoleprovet. Det gick inte särskilt bra den här gången, fick bara 4 rätt mer än förra gången så jag kommer få samma resultat vilket känns sådär. Helt enkelt en bortslösad dag! Men jag fick ju iaf gå ute i regnet och bli blöt.



Resten av kvällen blir det soffläge för mig framför datorn och tvn. Ska passa på att vila upp mig lite och ta det lugnt och ladda inför en ny vecka på jobbet. Nä jag vet verkligen inte vad mer jag ska skriva så nu ska jag kika lite på Juno istället. :)


Kommentarer
Johanna

nöt msn slutade funka...det gick inte att skicka nåt...så att du vet :)

2010-10-23 @ 22:44:22
Jenny

Det slutade funka för mig med :P

2010-10-23 @ 23:05:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0