16 Oktober 2010

Skulle egentligen ha klivit upp halv 8 idag men jag låg och snoozade i sängen till halv 10. Det var så gosigt att ligga där med båda katterna på varsin sida.

Det är riktigt fint väder idag,
klarblå himmel och solen skiner in i lägenheten. Fast jag tror dock att det är riktigt kallt, min datorgadget för vädret säger -2 grader. Kan det verkligen stämma? Sprang och kikade i köket och där står det 15 grader, fast iofs så ligger solen på där. Men kan det vara så stor skillnad som 17 grader. Oh well, i vilket fall som helst hade jag velat ta en promenad men jag har blåsor på fötterna som är större än golfbollar så jag ska nog vila mina små fossingar så att jag är redo att börja jobba på måndag.

Igår var sista ansökan till universitetet VT11. Jag hade verkligen ingen aning vad jag skulle söka. Behöver ju några lätta kurser helst med examination utan tenta då jag vill kunna jobba hela nästa termin och läsa på sidan om. Fanns inte mycket på distans som jag kände var hyfsat lätta poäng och ändå lite intressanta så det fick bli som det blev. Den första kursen hade jag redan bestämt sen tidigare då kära mor lovat att hon skulle hjälpa mig med den då hon läst den själv. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0