10 November 2010

Förlåt för den låga uppdateringen den senaste veckan. Jag har knappt suttit vid datorn alls den senaste tiden och när jag väl har gjort det har jag inte orkat skriva något. Men det kändes som att det var dags nu.

Hade min första dag på Ikea i måndags. Det var helt okej, tror nog att jag kan trivas där. Jobbade även igår och nästa pass har jag på fredag. Jag kommer bara vara behovare, men de förväntar sig att man ska boka upp sig på två helger i månaden plus några veckodagar. Så jag kommer ju få jobba lite grann iaf, men jag ska boka upp mig på så mycket som jag bara får. :)
Sen skadar det inte att man får personalrabatt på Ikea, gud vad jag ska shoppa nästa gång jag får min lön. ;)

Nu ska jag passa på att njuta av min lediga dag innan jag måste ner i tvättstugan. Jag hatar verkligen att tvätta! Det blir soffan för mig då en fin liten dam ligger på mina ben och sover. Så jag ska öpnna en julmust och se på Desperate Housewives som jag spelade in igår. :)



Kommentarer
Johanna

oooooo rabatt på ikea!!!! :) hehehehehehe.



söööt kisse!! :D

2010-11-10 @ 13:19:46
Jenny

Fast jag misstänker att jag bara kan använda rabatten på det Ikea där jag jobbar. Jag måste försöka undersöka det där lite grann. Jag vill ju inte direkt fråga om det det första jag gör. ;P

2010-11-10 @ 13:50:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0