Klump i halsen

Blev hemma från jobbet idag igen. Jag vet inte vad som är fel men ibland då jag blir sjuk får jag en konstig klump långt ner i halsen som gör att jag inte kan ligga ner. Då jag ligger ner "vandrar" klumpen upp genom halsen och när det känns som att den kommer högst upp efter bara några sekunder blir det jobbigt att andas och känns jätteobehagligt. Detta har gjort att jag varit vaken hela natten då jag inte klarat av att ligga ner. Jag lyckades i alla fall somna en timme på morgonen men efter det blev det bara värre och nu får jag samma känsla då jag sitter också. Var på apoteket och köpte lite slemlösande hostmedicin som jag hoppas ska hjälpa lite grann.

Nog med snack om såna här tråkigheter nu. Har egentligen inget annat att säga, har verkligen inte gjort något idag. Ska ta och förflytta mig in i köket nu och fixa något att äta.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0