Luleå

Klickade hem en liten resa till Luleå idag. :) Eftersom jag inte ännu vet vart jag kommer spendera min sommar så vill jag passa på att åka hem en gång medan jag har chansen. Har ju några röda dagar kring påsk då det inte är någon skola, men jag tog även lite egen ledighet så att jag kan göra en ordentlig trip.
Den 26 mars på morgonen sätter jag mig på flyget mot Luleå och kommer stanna där tills den 7 april. Blev lite längre än planerat då de flesta flygavgångar var slutsålda då det är påsk, så jag får helt enket missa lite fler skoldagar. :P

Nästan 2 veckor ska jag vara uppe så nu ska jag hinna med och träffa alla och åka ut på isen och grilla. :) Det saknar jag här nere, att när man känner för det kunna gå ut och leka i snön. Vi har ju haft rätt mycket men det mesta har regnat bort nu. Känns verkligen som vår, bar backe och solsken. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0