5 Mars 2010

Fick ett samtal idag från Academic Work, jag är tydligen en av de intressanta för jobbet. Trodde helt och hållet att det var kört då jag inte fått något samtal i början av veckan som de sa. Men de ringde idag för att höra om jag fortfarande var intresserad och sa att de skulle skicka vidare min profil till företaget i fråga, och sen höra av sig till mig i början av nästa vecka.
Jag hoppas verkligen på det här jobbet! Det vore så himla skönt att kunna fixa något så man slipper oroa sig hur man ska klara av sommaren. Så håll tummarna extra mycket nu! :)

Om jag skulle landa det här jobbet
så kan det hända att jag måste avboka min resa hem nu i slutet av mars. Men jag hoppas att det går och lösa ändå. Nu ska det bli fredagsmys och film, ha en mysig kväll allihopa! :)


Kommentarer
Johanna

men nääääää du måste ju komma hit!!! jobba är ju itne så viktigt :P

2010-03-06 @ 11:10:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0