18 Mars 2010

Japp jag åker tydligen till Luleå imorrn! Sas hade nåt muppigt formulär man skulle fylla i för att ansöka om ombokning och så skulle de kontakta mig inom 24 timmar. Men det gjorde dom inte utan de bokade om mig automatiskt då så nu måste jag åka imorgon och åker hem igen den 28 mars. Hade velat ändra dagarna där lite men nu får jag nöja mig med det här. Det gör dock att jag blir väldigt stressad nu för jag har en hel del att fixa innan. 1) Måste åka ut till Frölunda och hämta arbetsbyxor då de hade slut på Academic Work när jag var där igår 2) Måste ta mig in till Västtrafiks kontor för att byta in mitt nya spårvagnskort och köpa ett Göteborg+ kort istället, och detta har jag ingen lust att göra för det är alltid fullt och lång kö. 3) Ska hinna med ett besök hos studievägledaren imorgon då de inte var där idag (ovanligt!) 4) Måste packa väskor 5) Ska hinna med att gå på bio ikväll också.

Oh well det är bara att bita ihop och hoppas att jag hinner få allt gjort. Nu bär det av mot Frölunda och sen hämta V.


Kommentarer
Johanna

nöööööt jag kräver uppdateringar VARJE dag nu!!!!!!! :P hehee

2010-03-30 @ 08:24:45
URL: http://missbettyboop.blogg.se/
Jenny

Men guu NöT jag har varit så trött ju...kliver upp 5 på morgonen och är typ hemma halv 6 på kvällen. Och så har jag sjukt ont i fötterna. :P

2010-03-31 @ 18:38:49
Johanna

jag åkte hem vid 9-tiden idag..:P tur man har snälla jobbarkompisar som tar ens arbete hehe.

snart ska jag på stan med carro en snabbis. ska köpa en lampa :)

2010-04-03 @ 10:59:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0