Då var ledigheten slut

Då var sista dagen av frihet avslutad. Från och med imorgon och fyra veckor framåt kommer jag jobba. Roligt värre!

Eftermiddagen har spenderats på Liseberg. Vann ingenting den här gången heller. Jag tror jag förbrukade all min tur för 10 år framåt förra våren. Blev så avundsjuk på en liten tjej som hade vunnit ett superstort Scrat från Ice Age gosedjur!! Jag vill också ha!! Letade överallt men jag kunde verkligen inte hitta vart det kom ifrån. :(

Jag klarar inte av allt detta väntande! Jag måste vänta några veckor till med att få reda på om jag kommer in på utbildningen, och sen vänta på att få svar om adoptionen. Jag kan nästan inte somna om kvällarna för jag ligger bara och tänker på det, haha! Hoppas verkligen att jag har fått ett mail imorgon då jag kommer hem från jobbet och då fått ett ja till katterna så jag iaf har en sak mindre att grubbla på. :)

Nej nu är det verkligen dags för sängen, klockan ringer 05:20 imorgon. Natti natti!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0