28 Juli 2010

Halva jobbveckan avklarad nu men jag förstår inte hur jag ska orka två dagar till! Jag har så ont i fötterna och är så himla trött! Måste kliva upp tidigare på morgonen nu för åka in till centralen och ta bussen därifrån då Victor snodde bilen av mig.

Jag är ju som sagt ensam hemma nu, har varit det sen i månad och kommer vara så ända till på fredag. Det var riktigt skönt och tyst i början men nu börjar det bli lite tråkigt att inte ha någon att prata med. Och sen är det ju också jobbigt att behöva gå på spökjakt innan man ska lägga sig! Haha :P

Väntar fortfarande på att ett brev med kontraktet till katterna ska trilla ner i brevlådan. De är så himla långsamma! Jag ville ha katterna till helgen medan jag är ledig men nu verkar det inte som att det blir så. Hoppas bara att de kommer till veckan så vi slipper vänta ända till nästa helg.


Bjuder på en bild på de små så länge. Här är de 6 veckor gamla. Jag längtar så himla mycket! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0