17 Juli 2010

Jag har varit superdålig på att uppdatera senaste tiden, har helt enkelt inte haft någon lust eller så mycket att skriva. Så nu var det verkligen dags att något hände här. Har slängt ihop en ny layout lite snabbt i hopp om att det ska ge mig lite motivation att skriva. Så vi får se hur det går.

På måndag börjar jag jobba, suck! Så nu är det slut på sena kvällar och att sova ut på morgonen. Tråkigt, men vad gör man inte för lite pengar. Då kanske jag äntligen kan köpa min dator jag har längtat efter.

Jag väntar spänt på att få svar från Göteborgs katthjälp där jag ansökt om att få adoptera två stycken söta små kattungar. Jag vet att vissa personer kommer tycka jag är helt knäpp som gör detta men jag älskar verkligen katter och jag vill ha en liten kotte att gosa med. :P
Vi är ju två som kommer dela på ansvaret så det kommer inte bli så jobbigt. Katter klarar ju sig dessutom väldigt bra själv, speciellt när dom är två. Så nu återstår bara att se om vi blir godkända att få adoptera dessa två  små flickor. :)


Kommentarer
Johanna

det var ju en fin layout!



guuuu va kul med katter!!! :D när får ni veta? har du nån bild på dom? :)

2010-07-17 @ 13:00:52
Jenny

Fick ett mail i förrgår då de ställde en massa frågor och sånt. Så nu är det ju helg så vi lär väl få vänta till på måndag innan vi får svar. De ska avgöra om de tycker vi är lämpliga, haha det är som värsta riktiga adoptionen typ. :P

Jag vill veta nu, dom är så söta! :)



Jag har bilder så jag skickar dom på mailen till dig så du får se dom. :)

2010-07-17 @ 13:44:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0