Jag ser ut som...Scrat?!

Skulle egentligen bara myspysa hemma igår eftersom jag är helt pank. Men Nathalie hade tydligen fixat in oss på gästlistan på Valand så då kunde jag följa med ut iaf. Men när vi kom dit så var det stendött! Klockan var kvart i elva så vi trodde att de skulle ha helt stängt eftersom verkligen ingen var där, så vi gick över till Parken istället och jag var tvungen att använda upp mina allra sista 100 kr, har ett fett minus på kontot nu. :P Och sen när vi väl betalat oss in så får vi reda på att Valand öppnar elva, surt! Oh well, jag hittade en hundring på golvet vid garderoben iaf. :D

Höjdpunkten på kvällen måste ju ha varit på dansgolvet när jag fick den fina kommentaren: 'Du ser ut som han i Ice Age som hela tiden jagar ekollonet'. Ööhh tack?


Jag och Emma råkade hamna ute på Nattstad. Usch vad jag hatar såna bilder! Jag ser ut som en knubbig marschmallow och så lyckas jag alltid på något konstigt sätt skjuta fram min käke och haka på kort. Ingen bra egenskap! Ni ser väl likheten mellan mig och Scrat! :P


Nu blir det att springa ner i tvättis
och hämta upp sista lasset och sen ska vardagsrummet och hallen städas. Sen blir det mys med Narnia. :)


Kommentarer
Johanna

haha vilken skön kommentar!! :) du får ta det som en komplimang :P han är ju som söt den där. :D

2010-01-17 @ 20:36:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0