Besviken :(

Vaknade klockan 7:00 imorse av klockan för att sedan ligga och snooza en timme. Gick upp och gjorde mig iordning, gjorde till och med en matsäck då jag inte orkade äta frukost hemma innan vi skulle åka. V gick ut före mig för att värma upp bilen och när jag kommer ut ser jag hur han kommer gående ner från bilen, den var helt stendöd igen! :'( Jag fick inte åka till Ullared idag som var enda möjliga dagen på flera veckor.

Så nu sitter jag här hemma och tråkar ihjäl mig.
Ville gå på en eftermiddagsföreställning på bio för jag behöver verkligen komma ut, jag kommer bli tokig av att sitta inne hela dagen annars. Men varför ska alla gå på bio på en söndag? Det var iprincip slutsålt på alla filmer av värde och jag orkar inte sitta på första raden eller för den delen åka in till stan på den sena föreställningen ikväll.

Nu ska jag iaf ta mig upp från soffan och skutta in i köket för att fixa lite lunch, min mage kurrar.


Kommentarer
Johanna

trist då! vad är det för fel på bilen?

2010-01-24 @ 19:06:47
URL: http://missbettyboop.blogg.se/
Jenny

tydligen nåt mupp med batteriet. Han köpte ett nytt för typ ett år sedan. Men bärgarsnubben kollade på det och han sa att det laddade men att den nog inte tar upp det den laddar utan att det bara försvinner direkt. Så han måste nog köpte nytt och hoppas på att det bara är batteriet. Hoppas att han fixar det tills jag ska ha flygtaxi. :P

2010-01-24 @ 23:39:56
Patricia

sånt är aldrig roligt :(

2010-01-25 @ 00:46:55
URL: http://superninja.blogg.se/
Linda

Hallå kvinna, jag gillar det första armbandet du har lagt ut på bild, går de att göra i olika längder? :)



Snart ses vi! :D



2010-01-25 @ 15:03:55
jenny

Den med kedja och svarta/vita pärlor menar du? det går att göra i olika längder. :) och jag kan göra med ett sånt där pinnlås eller ett vanligt lås. Så det är bara att välja och vraka...eller om pärlorna ska vara i nån annan färg. :)



Japp på torsdag syns vi! Jag längtar! :D

2010-01-25 @ 19:09:03
Johanna

Joo jag fortsätter på mäklare...men jag behöver ju inte bli just det. det jag jobbar med nu ger mig ångest...det är bara surmusar på det här stället....och en sån vill jag inte bli huvva!

2010-01-26 @ 10:20:52
URL: http://missbettyboop.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0