7 Januari 2010

Första dagen i skolan är nu avklarad. Känns inte alls skönt att vara tillbaka. Hade en rejäl sovmorgon till klockan 13 men det gjorde ingen större skillnad då jag kom i säng halv 5. Jag måste skärpa mig nu! Hade en totalt ointressant föreläsning om blomväxter idag och imorrn blir det växthusvandring. Jag ser verkligen fram emot det, not!

Dagen har annars varit precis lika intressant som alla andra. Efter skolan åkte jag och V iväg till COOP Forum i Sisjön och shoppade lite. Så nu finns det lite ätbart hemma. Sedan gjorde jag palt för första gången själv sen mormor lärde mig i julas. Det blev riktigt lyckat måste jag säga. :)
Hockeyn var totalt misslyckad så det blev att läsa ett kapitel om mossor istället. Ligger lite efter min planering inför tentan så har lite att ta igen i helgen. Men det ska ändå bli lite nöje, imorrn ska jag på bio och se Sherlock Holmes. Jag hoppas att den är riktigt bra! :)

Nu är det dags för mig att börja vända tillbaka dygnet så jag ska hoppa i säng nu. :) Natti Natti!


Kommentarer
Johanna

din mossmupp! ;P höhö. vad duktig du är med paltgrejset då :P du får lära mig att göra det sen :D hehe

2010-01-08 @ 00:23:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0