4 Februari 2010

Skola idag i två timmar. Vi hade gruppdiskussion som inte levde upp till namnet, vi spenderade tiden med att göra frågor occh sen lyssna på lärararen gå igenom alla rätta svaren. Men det var lättsamt och skönt, förutom att läraren alltid ska gå över tiden. Idag med 30 minuter och på varje föreläsning han har haft så sitter vi kvar minst en kvart extra. Jaja, imorrn blir det lab från 10-15, längtar inte!

Blev en sväng på stan på eftermiddagen idag. Hade så tråkigt hemma så jag behövde komma ut och få lite luft. Råkade självklart få med mig lite saker hem. :) Tog en runda på Panduro och självklart kan man inte gå tomhänt därifrån så jag har pysslat lite under kvällen. Bilder på det kommer upp vid ett senare tillfälle.
På Lindex hittade jag lite smycken, ett skitsnyggt halsband och ett par coola örhängen.


Halsbandet fanns inte uppe på Lindex hemsida så jag fick ta en egen bild så ni får ursäkta kvaliten. Skitsnyggt är det iaf! :)

Imorgon bär det av till Luleå över helgen. Jag ber till Gud att det inte blir några oväder så jag fastnar på flygplatsen, för en gångs skull vill jag faktiskt komma fram i tid. Ska bli skönt att få komma undan några dagar till innan det blir att börja med tentaplugg.

Nu blir det att hoppa i säng
så jag är någorlunda pigg till imorgon. :) Natti Natti!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0