24 februari 2010

Har just klämt i mig 379 portioner middag, det blev vitlökspasta med bacon. Jag är verkligen kung på att göra det! :) Är så himla mätt nu att jag knappt kan röra mig. Så det blir lite slapp på soffan och sen ska jag försöka ta mig kraften att börja läsa inför måndag.

Hade hela tiden trott att jag skulle vara ledig imorrn
men så påpekar Nathalie idag att hon tror att vi inte är det. Vi har fått ett muppigt schema med nån tabell vi ska avläsa när vi ska labba eller inte och vi hade fattat den fel. Så lab imorrn 9-12. Det förstör ju verkligen mina planer, det skulle ju bli OS-vak i natt. Men eftersom det ändå är så mycket som ska ses i natt och på morgonkvisten, så känns det ändå inte som någon ide att gå och lägga sig i typ två timmar mitt på natten. Man blir ju nästan bara tröttare av det. Så jag ska nog vaka ändå. :) Ska bli att se lite diverse OS grenar under kvällen och sen blir det hockey för hela slanten, först Kanada-Ryssland och Sverige-Slovakien. :)

De hade äntligen min absoluta favoritjuice inne då jag handlade. Det är Godmorgons Frukt & Grönt med smak av apelsin, äpple, aprikos, morot och banan. Den ska få hålla mig vaken hela natten. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0