22 Februari 2010

Jag, liksom alla andra kloka svenska , gick upp klockan 6:00 imorse för att se Sverige besegra Finland med 3-0. :) Svepte en energidryck för att klara av dagen då jag gick och la mig sent, och jag trodde att verkligheten skulle komma ikapp mig men jag har faktiskt klarat mig förvånansvärt bra genom dagen. Blev att promenixa iväg till skolan efter matchen då mitt spårvagnskort gått ut och jag inte har råd att köpa ett nytt. Men lite motion skadar inte, jag hoppas bara på bra väder resten av veckan.

Har fått låna Nathalies anteckningar på djur tentan så jag har suttit och scannat och skrivit ut i två timmar idag, men nu har jag dom så jag iaf kan läsa lite grann till omtentan nästa måndag. Jag kommer ändå inte få ut några poäng för det då terminen är slut då jag bara klarat en del av kursen, men jag vill iaf göra för att ha klarat av några poäng så CSN inte blir arga på mig. Vill ju ha studielån till nästa år också. :)

Ska väl börja småläsa lite ikväll men först blir det att kika på lite OS. Nu är det slutet av herrarnas lagsprint och det är spännande. Senare blir det förhoppningsvis att se både final för herrarna och damerna. Ha en fin kväll! :)


Kommentarer
Johanna

duktigt att kliva upp så tidigt! jag snarkade mig igenom hela matchen..hehe.



och hurtigt att promma till skolan...hehe

men vad kostar såna där kort då?

2010-02-22 @ 21:34:00
jenny

Japp och jag prommade hem också. :) Imorrn blir det ännu mer, till skolan,till stan, hem från stan. :)



Det kostar 880kr för 3 månader men just nu har jag -3kr på kontot. Trodde jag skulle ha lite men dumma Swedbank hade glömt räkna undan pengar som jag betalat för länge sen så nu hade de dragit allt. :(

2010-02-22 @ 22:24:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0