Andra advent

Tog en ordentlig sovmorgon idag till halv elva. Det var faktiskt riktigt skönt efter en vecka på jobbet. Hade en del saker jag skulle ha gjort idag, bland annat shoppat kattsand+påsar till kattsoptunnan samt tvättat mina jobbkläder. Men inte långt efter att jag klev upp fick jag världens huvudvärk så jag har inte orkat lyfta ett finger idag. Fick ett pass inbokat imorrn så jag får helt enkelt jobba i smutsiga kläder. :P

Det hade snöat en hel del natten till idag också. Men här nere är det faktiskt ganska mysigt med snö. :) Man slipper regn och slask, och sen så är det ju inte minus 20 här nere så man kan faktiskt stå ut med den.



Nu är det bara en vecka kvar tills jag åker upp till Luleå. Gud vad tiden har gått snabbt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0