6 Augusti 2010

Exakt klockan 01:01 vaknade jag inatt av världens oljud. Skyarna verkligen öppnade sig på stört och det öste ner som aldrig förr. Det var så mycket och hårt regn att alla billarm sattes igång. Sen kom en hejdundrandes åsksmäll så att hela huset skakade. Helt sjukt! Jag har aldrig hört något så högt förut!

Sista dagen på jobbet idag och det blev bara halvdag för mig. Superskönt! Har hunnit med att städa lite hemma då mina små sötnosar kommer imorgon. Måste ju vara rent och fint då. ;) Jag har även passat på att baka en kaka som vi fikade på jobbet förra veckan. Det är som en kladdkaka med ett lager av kokosröra på. Faktiskt riktigt gott trots att jag inte gillar kokos.


Grattis till nöT som fyller år idag också. :)


Kommentarer
Johanna

tack nöt! :D

2010-08-06 @ 21:24:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0