11 Augusti 2010

Har just sett Prinsessan och Grodan. Den var helt okej men de hade ju kunnat skippa alla sånger. Men Disney är bra ändå. Måste ta och se de andra disney filmerna jag köpte för ett tag sedan. Det var ju typ hundra år sedan man såg Aladdin.


Gud vad jag bara har slappat hela den här veckan. Men jag vet inte vad annat jag ska göra. Har ju inga pengar så man kan ju inte gå och fika eller ta en sväng på stan. Men det är nog lika bra det att jag vilar upp mig ordentligt. På fredag ska jag nämligen vara barnvakt åt V's kusinbarn August och Esther. Det är ganska krävande att spendera så lång tid med en 8- och 4-åring som båda vill leka med en hela tiden. :P Men det ska nog gå bra, de är ju så söta och snälla.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0