28 April 2010

Har länge velat köpa en mini laptop och det har aldrig blivit av. Men nu när min dator fick sitt krupp-anfall igår känns det som att det börjar bli på tiden. Vill ju även ha en liten så jag kan använda den till skolarbete och diverse så jag slipper konka runt på den här klumpen. Har hittat en fin en som jag skulle vilja kika på.
Det är en 10 tums HP. Skulle vilja ha i någon rolig färg för svart kan ju bli lite tråkigt. Så jag vill kolla på den här i silver och se om den är fin annars så lutar det nog mot svart, den har ju ändå mönster på sig. ;) Hittade den på Inet för 2999:-, inte så illa!

Fick även reda på idag
att jag nästan med all säkerhet kommer få jobba heltid i 8 veckor i sommar. :) Så då kanske jag har råd att köpa denna lilla dator. :) Nu ska jag lägga mig och se lite 90210. ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0