10 April 2010

Igår var det strålande väder så cyklarna dammades av och det blev en liten åktur. Först blev det en fika på Husaren i Haga. :) Tyvärr hade de inte jätte kanelbullen den här gången men vi hittade lite annat gott.


Sen bar det av mot stan för lite sko shopping.
Jag hade fått pengar av mormor till att köpa nya Puma sneakers, men när jag väl kom till Stadium så blev jag totalt kär i ett par andra skor som jag satt och dreglade över!

Men jag tänkte vara duktig och stå emot så jag bad om att få Puman i storlek 37 och när de kom med en kartong till mig fick jag en glad överraskning. De var på rea för bara 499 istället för 900 som det stod på hyllan. Så nu hade jag ju pengar till att köpa Lacoste skorna! :D
Stadium hade 10% rabatt nu så jag köpte Puma skorna och fick dom för 450. :) Och sen hade vi fått hem rabatt att köpa 3 skor betala för 2 som vi tänkte använda på mina lacoste skor och 2 par skor som V kikat på. Men en av hans skor fanns inte i rätt storlek och jag tyckte att när man har en rabatt och får ett par skor gratis så kan man ju inte bara ta två par, så jag hittade ett par skor till. :)

Idag har jag även gjort högskoleprovet för första gången. Skrev ner alla mina svar för att kolla hur det gick när jag kom hem, och jag hade hälften rätt. Så det gick inte så himla bra men för att vara första gången är jag nöjd. :) Så nu får jag bara vänta i 4 veckor för att få reda vad jag får för resultat i siffror.

Nu blir det film och slapp för mig.
Ha en fin lördagkväll! :)


Kommentarer
Johanna

fasen vad du har shoppat skor! jag vill också! :) men de var fina.



eeh jag hade aldrig pallat högskoleprovet...jobbigt :)

2010-04-10 @ 20:46:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0