Äntligen kom posten!

Blev så glad då jag hörde posten trilla ner genom brevinkastet idag! Ett paket med mitt namn låg där på golvet, och innehållet mina vänner var min alldeles egna fina KALENDER! Jag har längtat såååå mycket efter den sen jag beställde den i början av förra veckan. Och jag har ju inte längtat i onödan, den är sjukt galet snygg!



Har själv bestämt hur innehållet i min kalender ska vara. Jag har lagt in små rutor längst ner på sidorna där jag kan anteckna veckans tentor och veckans att göra. Har även lagt in födelsedagar i den så jag inte ska glömma bort alla små nissar. Jag har till och med lite sudoku i slutet av kalendern, så nu ska jag öva på siffermönster. =P Jag rekomenderar varmt att göra en sån här kalender på www.personligalmanacka.se!

Började skolan på riktigt igår. Om man nu kan kalla det på riktigt. Vi hade bara ett snabbt ganska meningslöst upprop och sen var det inge mer med det. Eller vi fick reda på att vår "nollningsresa" till Lysestrand tydligen hade begränsat antal platser och att det kostar 300 kr. Inte så snällt att utelämna den här informationen på papprena vi fick hem tidigare, blev lite snopen då jag trodde att alla skulle få följa med. Men jag hann skriva upp mig så jag får iaf åka. =)

Idag hade vi en väldigt kort dag (och det kommer jag ha ganska ofta nu i början). Vi hade en snabb genomgång av det kommande året och sen lite "repetition" av lite biologi. Eller om det nu var en repetition, jag kommer inte ihåg ett skvatt av vad snubben gick igenom. Kommer bli jobbigt i början känner jag.

Då jag kom hem så tidigt
idag passade jag på att ta fram mina scrapbook saker och satte mig ner och pysslade lite. Det var så himla länge sedan jag gjorde något och jag vill ju verkligen göra klart mitt Kanada album jag påbörjat. Här är resultatet av dagens fingerarbete.


Nä nu är det nästan dags att hoppa i säng. Natti natti! =)


Kommentarer
Johanna

Snygg ´kalender. jag beställde ju min också därifrån. :)

2009-09-02 @ 11:31:42
Johanna

men alltså nöööten jag kräver ju liiiite tätare uppdateringar juh"!! :D måste ju få nåt att läsa :D

2009-09-05 @ 11:23:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0