29 September

Idag tog jag "ledigt" från skolan. Vi hade bara en två timmars frågestund inför tentan nu på torsdag och jag kände att jag hellre behövde den tiden till att plugga själv. Och det har jag faktiskt gjort idag. Från klockan 11-19. Riktigt duktig har jag varit! =) Nu hoppas jag bara att lite av det jag lärt mig stannar kvar i huvudet.
Imorrn har vi inläsningsdag så jag har hela dagen på mig att gå igenom allt en gång till vilket känns skönt. men mest av allt vill jag bara att det ska bli torsdag och få denna tenta bortgjord vare sig jag klarar den eller inte.

Har nyss bakat chokladbollar och gjort lite cola i soda-streamen och nu ska jag sätta mig och se Big Love. Vi har ju skaffat Canal+ för att kunna ha säsongskortet i hockey och en ny säsong av serien har börjat där och jag upptäckte det först idag. Så på söndag är det ett Big Love maraton som gäller, då är det repris på de 4 avsnitt som redan visats. =P

Hej Svejs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0