Tentan är över!!

Nu är tentan äntligen över! Jag kommer mest troligt inte att klara den för frågorna var så himla konstiga så jag har ingen aning om jag förstått dom rätt. Och sen två stycken 4 poängs frågor kunde jag inte alls. Drog världens chansning på dom. =P Men men, jag kommer iaf slippa det tills den 4 januari.

Är så sugen på att shoppa! Fick pengar förra veckan men jag har inte haft tid att gå på stan så det ska jag göra på lördag! =) Har hittat en del grejer jag skulle vilja ha. Eftersom leggings är Guds gåva till människan så måste jag skaffa lite nya klänningar/tunikor. De jag har är för somriga. Har hittat 3 snygga från Gina Tricot och sen en på H&M. Den somriga på bilden här nedan är från Nelly. Kanske inte det bästa till vintern men jag vill verkligen ha den. =)


Sjukt häftiga väskor
hittade jag på H&M också. Skulle behöva en lite stadigare väska till skolan och den svarta ser ganska stabil ut. Och sen gillar jag den bruna riktigt mycket. Lite på gränsen till "tant"-väska men det är så behändigt att ha en liten en då man som jag egentligen hatar att gå omkring med väskor. =P

Nu ska jag kika lite på Animal Planet och se Djurpoliserna. Natti Natti! =)


Kommentarer
Johanna

men skojja inte..jag har ju blivit gammal juh!! skicka tillbaka klackeskor...whats up with that?? haha :P hoppas att tentan gick bra iaf :D

2009-10-01 @ 22:39:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0