Ny layout

Nu var det äntligen fixat! Jag har gjort en ny layout och det var välbehövligt. Den gamla var jag så himla less på. Den här är kanske lite somrig för årstiden just nu men jag ville ha något varmt och mysigt som värmer när vinterkylan börjar krypa fram.
Jag är inte helt nöjd med den, vill ha bort de vita kanterna runt bilden, men jag vet inte hur jag ska fixa det. =P Vet inte om jag ska byta layout eller bara ändra på några siffror. Om någon vet hur jag gör får ni gärna hjälpa. =) Det var ju hundra år sedan jag höll på med hemsidor så kunskapen är långt borta.

Var på Panduro i fredags för att köpa säkerhetsnålar till min Stålmannen kostym och jag råkade lägga lite extra varor i korgen. Jag köpte ett litet Scrapbook album och den är jättesöt. Har bara gjort till stora album förut 30x30 cm men jag ska nog göra några små album. För det första så går det mindre material vilket drar ner på pengarna jag måste spendera för det är så dyrt. Och för det andra så går det mycket snabbare. Jag kan ju inte göra lika fint som många andra kan så för mig tar det evigheter att försöka få till något som är någorlunda snyggt. Men nu kanske man hinner göra klart ett album. =) Här är resultatet av mitt kvällspyssel i lördags.

 

 

 



Kommentarer
Johanna

jajajajaja..jag hade inget viktigt att skriva så ides inte uppdatera :P jag är less på designen också..måste göra nåt nytt så det blir roliagre att skriva :D förresten du har gjort det fint här :D

2009-10-15 @ 18:04:12
URL: http://missbettyboop.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0