Det här kommer inte att gå!

Min motivation till pluggandet har ju inte varit på topp den senaste tiden. Men nu sjönk den verkligen i botten! Orkade inte börja nöta en massa text idag så jag tänkte att jag skulle göra frågorna på den gamla tentan vi fått. Och jag dör! 13 frågor av totalt 18 är från den bok jag inte har. Och det är världens klurigaste frågor så mina anteckningar från föreläsningarna täcker ju inte svaren. =S

Så nu står jag inför valet, ska jag plugga ihjäl mig själv i 5 dagar på något jag inte ens har all information till eller ska jag bara småplugga lite och satsa på omtentan direkt så jag kan köpa boken? Jag vet verkligen inte hur jag ska göra, det känns ju lite ångerfullt att behöva kugga en tenta. Jag har ju en sån fin fläckfri historia. =P Men jag kommer nog få vänja mig vid att inte klara saker, nån gång ska ju vara den första för ett prov.

Åååh hjälp mig någon! Jag vill verkligen inte! Låt mig spola fram ett par dagar så jag slipper ångesten!

Nä nu får jag skärpa mig, ska gå och lägga mig i sängen och läsa igenom lite av mina anteckningar. Jag måste iaf göra ett försök! Godnatt alla nötter! =D


Kommentarer
Johanna

hej nöt....asså kugga en tenta hit eller dit gör väl inte nåt...;P hehe...det är inte så noga. det är tråkigt att plugga! :P höhö. nää jag skojja bara....läs så mycket som du kan från dina anteckningar, det är ju värt ett försök...sen om du måste göra om tentan då vet du ju hur den är uppbyggd å så. :)

good luck chuck! :P

2009-10-29 @ 01:12:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0