17 Oktober

Igår var det utgång med några från klassen. Vi hade bestämt oss för att träffas klockan tio vid Trädgårn, jag och E möttes upp vid Kungsportsplatsen innan och gick dit. Väl framme så ringer N och säger att hon inte kommer för det kom inget tåg och hon orkar inte vänta på nästa. Och det här säger hon först nu! Det tar ju över en timme för henne att komma in till stan så hon måste ha vetat ett tag att hon inte skulle komma, så vi blev lite less. Men vi bestämde oss för att höra med D ifall han ville följa med iaf, men den killen är så himla blyg så han vågade inte följa med bara mig och E, så vi fick gå ut själva. Och valet av Trädgårn var ju inte det bästa för bara oss två, en kväll med massa teens. Vi måste ha varit bland de äldsta. =P Men det var en riktigt rolig kväll iaf, det blir vad man gör det till! =D

Idag har mest varit slappis-dag. Har sett på hockeyn men har gett upp då det står 5-2 till HV nu. Jag borde lyfta på rumpan och antingen städa eller plugga men vi får se vart kvällen tar mig, inget av de två alternativen känns särskilt lockande. =P


Kommentarer
Anonym

joo vi kollade lite för skojs skull på huset där...är ju roligt att gå på visningar iaf. :) men man får se vad det blir sen..:D man ska ju inte ha för bråttom.



men skojja inte...asså jag har blivit som en knubbis! haha. och ändå sitter jag o dricker cola nu...mycket bra...:P

2009-10-19 @ 17:29:33
Johanna

men duuuh mitt namn kom ju inte med....det var från miiiig iaf...ba så att du vet...:P

2009-10-19 @ 17:30:19
Johanna

bokade en i sunderbyn...haha. :P en 3:a....hade gärna velat ha den faktiskt...men de var ju så många före...

2009-10-23 @ 16:38:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0