16 oktober

Jag "råkade" försova mig i morse. Orkade verkligen inte gå på en till föreläsning den här veckan. Har varit så himla trött så jag behövde ett par extra timmar i sängen. Jag vaknade ändå hyfsat tidigt, låg och löste korsord i sängen i en timme innan jag klev upp klockan 10. Sen gjorde jag mig själv en riktigt nyttig frukost, fil med banan och müsli. När jag var och handlade tidigare i veckan så hittade jag müsli på lösvikt, så jag blandade ihop en liten påse med olika frön och grejer. Och jag måste säga att det faktiskt var riktigt gott.

Ska ta mig en sväng på stan då jag sett klart Våra Bästa År. Var där en snabbis igår och kikade men jag valde fel H&M då de inte hade min storlek på den bh jag ville prova. Så jag ska kolla på den idag igen och sen funderar jag på att köpa ett par lackleggings som jag ska ha ikväll då jag ska gå ut med några från klassen.

Nu är reklamen slut
så det blir inget mer skrivande. Ha en fin fredag! =)


Kommentarer
Johanna

jag tycker om att vara ledig :P hehe. nää men jag ska ju med mamma på arcusloppisen på lördagen och jag jobbade egentligen...lika bra att ta semester. :D joo jag kan hjälpa dig med kanterna....kan kolla senare hur man gör. :)

2009-10-16 @ 14:03:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0