16 December

Idag är näst sista dagen i skolan innan jullov, och det känns otroligt skönt! :) Hade egentligen föreläsning nu från 9-12 men föreläsaren var så tråkig och värdelös att jag bestämde mig för att ta en sovmorgon. Det är dryg gubben vi har nu och han kan verkligen ingenting, på föreläsningen läser han bara rakt av från sin powerpoint presentation som vi ändå fått på papper. Och på varenda fråga någon ställde igår så fick vi som svar: nja det där vet jag inte riktigt hehe. Men jag är ändå inte ledig i dag för det. Ska in till skolan klockan 13 för lite materialstudier, hoppas det går snabbt bara. :)

Imorrn är jag ledig och då ska jag på återbesök hos tandläkaren som jag var hos igår. Man har tydligen gratis tandvård här till och med det år man fyller 21 så jag hade min sista chans nu. Jag hade inget hål men på två gamla lagningar så hade det lossnat lite bitar så tandläkaren ville fylla igen dom så jag inte får några problem sen, och han var riktigt snäll och klämde in mig imorrn så jag ska hinna få allt fixat gratis. :) Ska även vara duktig och tvätta så jag har rena kläder med mig hem, och sen städa lite här hemma också så att jag inte behöver komma tillbaka hit sen och städa det första jag gör. :P

Nu ska jag slå mig ner framför tv:n och se världens töntigaste men beroendeframkallande tv-program någonsin, Våra Bästa År. :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0