Madonna ikväll Tunisien imorrn

Kom fram till Göteborg måndag kväll. Sen dess har det varit en massa väntande på flyttbilen, shoppande på ikea och andra ställen runt om i stan. Inte en lugn stund har jag haft. Mina fötter gör ont och min rumpa har knappt suttit på 5 dagar.

Ikväll är det Madonna på Ullevi som gäller. Jag och mor ska dit. Kommer nog bli kul! =)

Sen är det Tunisien imorrn. Klockan 6:00 går planet så vi måste nog åka vid 3 på natten för att vara i tid och hitta rätt. =P Nog ingen idé att lägga sig ikväll efter Madonna. =P Ska bli så sköööönt att få en paus från all stress som varit nu och bara få ligga på stranden och såsa.

Måste packa inför resan nu, sen äta och bege sig till Ullevi. Vi syns om en vecka! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0