21 Augusti

Snart är det helg och det känns skönt. Får en ledig dag imorrn då jag inte vill gå på det så kallade "barwars". Orkar inte spendera en hel lördag kväll/natt och titta på alla Star Wars filmerna. Det lämnar jag till de äkta nördarna! =P

Den här veckan har varit ganska spännande. På dagarna har jag inte haft ett skit att göra, förutom att flytta V's bil konstant. Och på eftermiddagarna och kvällarna har det varit aktiviteter med de andra recentiorerna. Roligast hittills var i förrgår då vi hade Mongokampf. Jag bildade lag med en annan biolog i min klass (88a är hon, YES!), två matematiker och en MatNatSexare. Vi gjorde en massa roliga grenar, typ kinderäggsrace. Skitskoj var det! Och vårt lag "Världens sämsta fantasi" kom trea, kan inte lova att mutor inte var inblandade. Höhö =P

Igår var det provsittning som MatNatSex hade anordnat. Några andra biologer var där, en blandning av rena biologer och några andra som vi kommer att läsa med lite grann. Så det var kul att få träffa några fler. Vi fick en tre rätters middag serverad utomhus, så det gällde att hålla i tallriken annars blåste maten iväg. Under kvällen fick vi lära oss lite grann om hur det fungerar på en sittning. Har ju bara varit på en förut då jag gått minikurserna på LTU men nu ska man verkligen ta in allt så man kan gå på fler.

Just nu sitter jag och väntar på att åka in till Chalmers där alla ska träffas för lite grillning och sedan en stadsvandring för att lära känna stan lite bättre. Men vi får ju se hur det går, tidigare så öste regnet ner. Annars blir det nog en tidig och lugn fredagkväll. Kanske bygga lite möbler så jag kan packa upp resten av mina saker. Alla kartonger här i lägenheten börjar göra mig tokig. =P

Nu blir det slapp på soffan ett tag och sen ett litet mellanmål innan jag drar. Vi synes!


Kommentarer
Johanna

nååå jag är ingen vekling...jag var faktiskt sååååå förkyld!! :P hehe.



vad var det för fel med bilddagboken då? jag har ioch för sig inte använt det så mycket...

2009-08-23 @ 12:10:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0